DELI CATERING & RENTAL
Основният предмет на дейност на нашата компания е организиране и реализация на корпоративни и частни специални събития, кетъринг услуги и отдаване на кетъринг оборудване и шатри под наем. Ние предоставяме на своите партньори завършени комплексни решения за техните нужди, поемайки управлението на всички етапи на реализацията – от първоначалната идея до крайното изпълнение на проекта, като по този начин свеждаме до минимум „прехвърлянето” на отговорността между отделните звена и изпълнители.
Предлагаме качество и надеждност за всяка една от услугите, съобразена с всички изисквания за конкретното събитие и клиент.
Ние притежаваме необходимото оборудване, знанията и опита, разполагаме с екип висококвалифицирани специалисти, които са способни да се справят в нестандартни ситуации.
Предлагаме както традиционни, така и иновативни решения, съобразени с конкретната специфика на събитието и изисквания на възложителя.
Dеli Catering & Rental е компания, специализирана в следните направления:
Кетъринг услуги – Deli Catering ®:
Консултиране
Мениджмънт на събития
Подготовка и доставка на храна за специални събития
Абонаментно хранене
Осигуряване на обслужващ персонал (готвачи, сервиз, бек сервиз)
Отдаване на оборудване под наем –Deli Rental ®
Шатри и мобилни сгради, за специални събития
Оборудване за настаняване
Посуда за храна и напитки
Съпътстващо събитията допълнително оборудване
Сцени, подиуми, осветление и озвучаване
Логистика и транспорт
DELI CATERING & RENTAL
Основният предмет на дейност на нашата компания е организиране и реализация на корпоративни и частни специални събития, кетъринг услуги и отдаване на кетъринг оборудване и шатри под наем. Ние предоставяме на своите партньори завършени комплексни решения за техните нужди, поемайки управлението на всички етапи на реализацията – от първоначалната идея до крайното изпълнение на проекта, като по този начин свеждаме до минимум „прехвърлянето” на отговорността между отделните звена и изпълнители.
Предлагаме качество и надеждност за всяка една от услугите, съобразена с всички изисквания за конкретното събитие и клиент.
Ние притежаваме необходимото оборудване, знанията и опита, разполагаме с екип висококвалифицирани специалисти, които са способни да се справят в нестандартни ситуации.
Предлагаме както традиционни, така и иновативни решения, съобразени с конкретната специфика на събитието и изисквания на възложителя.
Dеli Catering & Rental е компания, специализирана в следните направления:
Кетъринг услуги – Deli Catering ®:
Консултиране
Мениджмънт на събития
Подготовка и доставка на храна за специални събития
Абонаментно хранене
Осигуряване на обслужващ персонал (готвачи, сервиз, бек сервиз)
Отдаване на оборудване под наем –Deli Rental ®
Шатри и мобилни сгради, за специални събития
Оборудване за настаняване
Посуда за храна и напитки
Съпътстващо събитията допълнително оборудване
Сцени, подиуми, осветление и озвучаване
Логистика и транспорт
Аудио и Видео техника под наем
DJDany може да осигури наем на аудио, видео, фото и реквизитна техника за вашето събитие, което се нужда от професионално озвучаване и ефектно представяне. Разполагаме с модерни и правилно балансирани музикални мощности, съставляващи пълен комплект за най-добро възпроизвеждане, миксиране, тониране и озвучаване на мероприятие с Ваш собствен аранжимент на музикалната и събитийна програма.
Музикалната и озвучителна техниката бива предоставяна за ползване под наем след предварително договорен депозит и чрез приемо-предавателен протокол попълван двустранно, както и по време на обратното предаване на наетата техника от страна на клиентът.
Техниката задължително се придружава от наш представител, който ще Ви помогне с професионални съвети относно нейното позициониране, инсталиране, настройване и експлоатация.
Behringer EP 1500
Тонколони комплект със стъпала JLL поръчково изпълнение с Eminence Kappa Pro говорители, крайни стъпала Behringer EP 1500 и 2500.
Сватбена агенция Вълшебниците
www.svatba-bg.com
Всичко за Вашата сватба – Посрещане, настаняване и грижа за комфорта на Вашите гости;
- Цялостен контрол в деня на сватбата;
- Традиционни ритуали, нестандартни сценарии;
- Декорация, съобразена с темата на сватбата;
- Украса на залата с материи и светлини;
- Аранжиране с живи и изкуствени цветя;
- Калъфи и панделки за столове;
- Табелки с имената на гостите;
- Арка и стойки с цветя;
- Свещи, свещници и факли;
- Заря и огньове;
- Бели гълъби; Балони;
- DJ, певци, музиканти, танцьори, клоуни и актьори;
- Забавления за деца; планиране, организиране, сценарий и координация на Вашата сватба;
- Покани;
- Халки и бижута;
- Уроци по танци, моминско и ергенско парти;
- Луксозен или ретро автомобил, хеликоптер или кон;
- Гражданска церемония в градина или ресторант;
- Венчавка в църква или манастир;
- Предложения за ресторант или кетъринг;
- Отстъпки при закупуване на облекла и аксесоари;
- Прическа, грим, маникюр, педикюр;
- Булчински букет и бутониери;
- Сватбени аксесоари (чаши, свещи, шампанско, късметчета, кошнички, подаръчета за гостите и др.);
- Посрещане, настаняване и туристическа програма за гости от страната и чужбина;
- Сватбено пътешествие
Персонализирана уникална картичка за сватба, ръчна изработка.
Персонализирана картичка за сватбен ден с плик за "подарък" в тонове и тематика на събитието .
Размери: 100х150х3 мм.
За персонална поръчка в различни тонове и тематика, моля свържете се на лично съобщение или посетете madebyvaskata.com.
Направата на картичка изисква около 3-7 дни за изпълнение.
Подаръци за гости, Сватбени подаръчета - магнитни сувенири
Изработваме подаръчета за гости, които могат да бъдат за всякакъв вид повод.
Уникални подаръчета за сватбеният ден. Магнитчетата са изработени от цветна пластмаса и са с размери 7 на 5 см. Цветовете са бял, черен, зелен, червен, жълт, лилав, прозрачен и опус.
Текстовете и датите са Ваши - дизайнът и работата - наши.
Цени за 1 бр. при количества: 15 бр. - 25 бр. - 1.80 лв. 30 бр. - 40 бр. - 1.75 лв. 45 бр. - 60 бр. - 1.65 лв. 65 бр. - 80 бр. - 1.60 лв. 85 бр. - 100 бр. - 1.50 лв. При количества над 100 бр. доставката е безплатна.
За поръчки, на посочения телефонен номер.
Здравейте!
Предстои Ви Сватба,Рожден ден, юбилей,Банкет,искате партито Ви да бъде неповторимо,изпълнено с атмосфера на луд купон?
Насреща сме ние DJ агенция "МАЕСТРО" ще превърне вашия празник в незабравимо изживяване.
Доверете ни се!
Професионално озвучаване:
Коледни и Новогодишни банкети
Сватби,
Рождени дни,
Кръщене,
Абитуриентски балове
Банкети,
Детски партита,
Юбилеи,
Частни партита и много други!
също и предлагаме на своите клиенти високо качествено фото заснемане на сватби, кръщенета, детски, семейни и други тържества
Гарантирано качество и коректност към всяко събитие, безплатна консултация и идеи за по-доброто протичане на вашето мероприятие.
За нас ще бъде удоволствие да бъдем част от вашето парти.
Предлагаме изработка на покани за сватба, абитуриентска, кръщенка или моминско партил
Поканите могат да бъдат изработени с текст и цвят по Ваш избор. Цена -1.50
Две парти весели глави Мери Попинс и Дани Банани се срещат случайно в гр.Варна и заработват заедно. Познати са като аниматори в утвърдени детски кътове в града през годините, вече работят за своите клиенти и на терен по тяхно желание. Ние Parу Zоne сме дейни в парти, украса и превръщането на празника в незабравим момент. Ние сме млади артисти, организираме детски рожденни дни и тържества с много желание и настроение във Варна и околността. Приемаме покани за участие в заведение, детски градини, в Екопарк, на плажа, у дома и където сте избрали да празнувате.
RentEvent e компания, чиято основна сфера на развитие е отдаване под наем на светещи мебели, барове и оборудване, свързани с организация и управление на частни и корпоративни събития, изложения и изложбени щандове, сцени и други. Ние можем да предложим цялостно интериорно решение за вашето събитие.
RentEvent разполага с изключително стилни италиански мебели от марката Slide Design, както и на други марки в областа на дизайна, чиято възможност за модулиране, персонализиране и преобразяване в различни светещи цветове, ги прави подходящи за презентиране на продукти и услуги от всякакъв тип.
RentEvent ще ви съдейтва при управлението на цялостни проекти, включващи кетъринг, обслужващ персонал, хостеси, сигурност, специални аудио и визуални ефекти и всичко необходимо, за да бъде вашето събитие перфектно.
Професионализмът и дългогодишният опит на нашия екип гарантира спокойствието при организацията и координацията на вашето събитие, като всеки поет от нас ангажимент е съпроводен с внимателно планиране, детайлно организиране и перфектно изпълнение.
Креативност и иновации - пътят към вашето различно фирмено събитие
Инсайт Ивентс е българска DMC компания. Нашата основна мисия е организирането неповторими корпоративни събития и незабравими пътувания извън туристическите пътеки. Стремежът ни е да бъдем водещата ивент мениджмънт компания в България.
След 10 години опит в сферата на събитийния туризъм с Лидия Турс, Елена и Боби отделиха тази дейност в Инсайт Ивентс.
Креативност и иновации са пътят към вашето различно събитие с Инсайт Ивентс.
Инсайт Ивентс е вашият партньор в организирането на събития: конференции, инсентив програми, конгреси и бизнес пътувания. Млади, ентусиазирани, решителни и целеустремени – това е екипът на Инсайт Ивентс