
Основен ремонт на двигатели на автомобили
Референтен номер
RF153064
цената е
средна цена
Място на изпълнение
На адрес на доставчика
Публикувана на
10.04.2017
За услугата
Двигателят е сърцето на всяко моторно превозно средство. Всички ние обичаме да се хвалим колко мощен е нашият двигател, икономичен, пъргав и т.н. Всичко това е много хубаво, но в днешно време когато чуем диагнозата основен ремонт на двигател, това ни звучи много страшно. За съжаление използваме основно автомобили втора употреба, на които ресурсът на двигателите отдавна е намалял, и рано или късно животът им съвсем приключва или се нуждаят от редовно посещение в автосервиз за сериозен авторемонт. Дали си заслужава да направим основен ремонт, който е скъпо удоволствие? Всичко зависи от гледната точка, но и от самия автомобил. Трябва да се направи трезва преценка дали си заслужава този разход. За поддържани автомобили, най-вече със здраво купе, ако се налага основен ремонт на двигател е препоръчително да се направи, защото все още има още дълъг живот на експлоатация във всички останали детайли. Но за изоставени автомобили, които имат много проблеми и най-вече загнили купета не е рентабилно да се прави основен ремонт на двигателя ("защо ни е добър мотор, като нямаме купе").
Основните ремонти могат да бъдат пълни или частични:
- Пълен основен ремонт- двигателят се разглобява целият - шлайф колянов вал, шлайф цилиндров блок, обслужване на главата. Пълен комплект гарнитури, семеринги, бутала със сегменти и пистонни болтове, основни, биални и аксиални лагери, биални втулки. Обслужване на глава - разглобява се основно и се преглежда за дефекти. При дизелите задължителна е снимка, за да се види дали има спукване, преди да се ремонтира! Разглеждат се водачите и при необходимост се подменят с нови. При своята работа клапанът, като непрекъснато се отваря и затваря, се върти наляво и надясно, като по този начин се износва. При триенето той износва не само ъгълът на своята шапка, но и леглото, в което ляга и затваря горивната камера на цилиндъра.
За много хора двигателят е само бутала и сегменти и се пренебрегва главата - основна грешка. Правилните фази на газоразпределение зависят изцяло от главата, разпределителния вал, ъгъл на клапана, ъгли на леглото на клапана и водачите. При износване на някой от водачите се подменя с нов, ъглите на клапаните се правят на специална машина до постигането на номинални размери. Смяната им се налага при много износени или криви клапани. Леглата също се обработват на елекронна машина до постигане на номинален размер. Подмяната им е наложителна в случаите на много износени и потънали легла или доста наранени. Другите операции са шлайф на главата, нови гумички и в случаите, когато клапаните са реглажни с пулове или реглажни чашки - задължителен реглаж.
Много наши клиенти са се убедили, колко е важно да се обслужи цилиндровата глава. Най-честите отзиви са за повече пъргавост и икономичност на двигателя.
PORSCHE
MERCEDES
BMW
AUDI
VOLKSWAGEN
BENTLEY
OPEL
Диагностика AUTOLOGIC VAG
Диагностика BOSCH KTS
Диагностика TEXA NAVIGATOR
Диагностика REFLEX PLUS
Основните ремонти могат да бъдат пълни или частични:
- Пълен основен ремонт- двигателят се разглобява целият - шлайф колянов вал, шлайф цилиндров блок, обслужване на главата. Пълен комплект гарнитури, семеринги, бутала със сегменти и пистонни болтове, основни, биални и аксиални лагери, биални втулки. Обслужване на глава - разглобява се основно и се преглежда за дефекти. При дизелите задължителна е снимка, за да се види дали има спукване, преди да се ремонтира! Разглеждат се водачите и при необходимост се подменят с нови. При своята работа клапанът, като непрекъснато се отваря и затваря, се върти наляво и надясно, като по този начин се износва. При триенето той износва не само ъгълът на своята шапка, но и леглото, в което ляга и затваря горивната камера на цилиндъра.
За много хора двигателят е само бутала и сегменти и се пренебрегва главата - основна грешка. Правилните фази на газоразпределение зависят изцяло от главата, разпределителния вал, ъгъл на клапана, ъгли на леглото на клапана и водачите. При износване на някой от водачите се подменя с нов, ъглите на клапаните се правят на специална машина до постигането на номинални размери. Смяната им се налага при много износени или криви клапани. Леглата също се обработват на елекронна машина до постигане на номинален размер. Подмяната им е наложителна в случаите на много износени и потънали легла или доста наранени. Другите операции са шлайф на главата, нови гумички и в случаите, когато клапаните са реглажни с пулове или реглажни чашки - задължителен реглаж.
Много наши клиенти са се убедили, колко е важно да се обслужи цилиндровата глава. Най-честите отзиви са за повече пъргавост и икономичност на двигателя.
PORSCHE
MERCEDES
BMW
AUDI
VOLKSWAGEN
BENTLEY
OPEL
Диагностика AUTOLOGIC VAG
Диагностика BOSCH KTS
Диагностика TEXA NAVIGATOR
Диагностика REFLEX PLUS
Страна
България
Област
Област София - град
Град
София
Телефон за поръчка
- 732 Пъти видяна