ERP, CRM и BI решения
Референтен номер
RF144181
цената е
по договаряне
Място на изпълнение
На адрес на доставчика
На адрес на клиент
Публикувана на
17.05.2017
За услугата
Превърнете бизнес визията си в реалност с нашите ERP, CRM и BI решения:
Какво е CRM?
CRM не е просто софтуер, а цялостна стратегия за оптимално управлението на взаимоотношенията на компанията с нейните потенциални и настоящи клиенти. CRM системата организира, автоматизира и синхронизира бизнес процесите в една организация – основно търговските дейности, но също така и маркетинг, обслужване и техническа поддръжка. С помощта на софтуерното решение успявате да намерите, привлечете и спечелите нови клиенти, да задържите съществуващите и да привлечете обратно бившите, като същевременно намалите разходите за маркетинг и обслужване.
Защо да изберете CRM софтуер от Microsoft?
Microsoft Dynamics CRM е напълно интегрирана система за управление на продажбите, маркетинга и сервизните дейности, която ви дава възможност лесно да създаватe и поддържатe ясна представа за клиента от първия контакт до вземането на решение за покупка и последващите продажби.
Търговците получават пълен поглед върху потребностите на потребителите и могат да предложат най-подходящия продукт или услуга. Системата помага да оптимизирате операциите си чрез автоматизиране на рутинните задачи и стандартизиране на най-добрите световни практики. Работейки с интегрирана информация и процеси, подобрявате оперативната си ефективност – нещо, което е от ключово значение в настоящите икономически условия. Служителите са освободени от оперативни дейности, като непрекъснатото попълване на данни на хартиени носители и многобройни таблици, и могат да се фокусират изцяло върху променящите се потребности на клиентите. Освен това, системата се настройва лесно и уникалните за вашия бизнес процеси се отразяват по време на внедряването.
Microsoft Dynamics CRM се интегрира с Microsoft Office, Microsoft Dynamics NAV и други бизнес системи, осигурявайки на служителите ви пълен поглед върху информацията за потребителите. Връзката с Microsoft Office позволява на персонала достъп до информацията от Microsoft Dynamics CRM чрез Microsoft Office Outlook, независимо дали се работи онлайн или офлайн. Бързо и лесно могат да се създават и изпращат персонализирани шаблони и писма.
Простото конфигуриране и лесното използване на Microsoft Dynamics CRM позволява на служителите ви бързо да постигнат добра продуктивност без дълго обучение.
Какво е CRM?
CRM не е просто софтуер, а цялостна стратегия за оптимално управлението на взаимоотношенията на компанията с нейните потенциални и настоящи клиенти. CRM системата организира, автоматизира и синхронизира бизнес процесите в една организация – основно търговските дейности, но също така и маркетинг, обслужване и техническа поддръжка. С помощта на софтуерното решение успявате да намерите, привлечете и спечелите нови клиенти, да задържите съществуващите и да привлечете обратно бившите, като същевременно намалите разходите за маркетинг и обслужване.
Защо да изберете CRM софтуер от Microsoft?
Microsoft Dynamics CRM е напълно интегрирана система за управление на продажбите, маркетинга и сервизните дейности, която ви дава възможност лесно да създаватe и поддържатe ясна представа за клиента от първия контакт до вземането на решение за покупка и последващите продажби.
Търговците получават пълен поглед върху потребностите на потребителите и могат да предложат най-подходящия продукт или услуга. Системата помага да оптимизирате операциите си чрез автоматизиране на рутинните задачи и стандартизиране на най-добрите световни практики. Работейки с интегрирана информация и процеси, подобрявате оперативната си ефективност – нещо, което е от ключово значение в настоящите икономически условия. Служителите са освободени от оперативни дейности, като непрекъснатото попълване на данни на хартиени носители и многобройни таблици, и могат да се фокусират изцяло върху променящите се потребности на клиентите. Освен това, системата се настройва лесно и уникалните за вашия бизнес процеси се отразяват по време на внедряването.
Microsoft Dynamics CRM се интегрира с Microsoft Office, Microsoft Dynamics NAV и други бизнес системи, осигурявайки на служителите ви пълен поглед върху информацията за потребителите. Връзката с Microsoft Office позволява на персонала достъп до информацията от Microsoft Dynamics CRM чрез Microsoft Office Outlook, независимо дали се работи онлайн или офлайн. Бързо и лесно могат да се създават и изпращат персонализирани шаблони и писма.
Простото конфигуриране и лесното използване на Microsoft Dynamics CRM позволява на служителите ви бързо да постигнат добра продуктивност без дълго обучение.
Град
София
Адрес
ул. "Бесарабия" № 108В София 1517
Телефон за поръчка
- 242 Пъти видяна