
Абонаментното информационно обслужване
Референтен номер
RF201739
цената е
по договаряне
Място на изпълнение
На адрес на доставчика
На адрес на клиент
Публикувана на
17.05.2017
За услугата
Абонаментното информационно обслужване и компютърна поддръжка позволяват на компаниите да изнесат частично или пълно дейностите и услугите свързани с информационните технологии, които не са директно свързани с основния им бизнес.
БГСервиз ООД може да поеме ролята на изнесен IT отдел, който да предоставя услугите на позиции от
IT специалист до CIO. Месечната такса на компютърната поддръжка се определя в зависимост от използвания софтуер и хардуер.
Независимо дали става въпрос за решаване на потребителски проблем, или миграция на сървърна база данни, може да разчитате на бърза реакция и професионално отношение.
Бронзов пакет
• До 1 посещение/3 инцидента месечно
• До 24 часа реакция при инцидент
• E-mail консултации
• Телефонни консултации
• Отдалечено администриране
• Поддръжка мрежа
Сребърен пакет
• До 4 посещения/8 инцидента месечно
• От 2 до 4 часа реакция при инцидент
• Всички услуги от Бронзов пакет
• Поддръжка клиентски стандартен софтуер
• Поддръжка клиентски софтуер сигурност - антивирус, firewall
• Доставка на техника на място
Златен пакет
• До 8 посещения/12 инцидента месечно
• До 2, или от 2 до 4 часа реакция при инцидент
• Всички услуги от сребърен пакет
• Backup процедури
• Транспорт на техника
• Оборотна техника
• Политики по сигурност
Платинен пакет
• Неограничено количество посещения/инциденти
• До 2 часа реакция при инцидент
• Всички услуги от Златен пакет
• Поддръжка информационни системи
• Работа в извънработно време
• Изготвяне на Disaster Recovery & Business Continuity план.
• Фирмата е лице за контакт по всички IT въпроси
• Персонален отговорник
По желание на клиента, плановете могат да бъдат модифицирани, като се променят услугите или времето за реакция. За Златния и Платинен пакет е възможна и опцията Изнесено работно място - всекидневен престой на наш специалист във Вашия обект в удобно за Вас време.
Услуги на повикване
БГСервиз ООД предоставя и услуги на повикване, без наличие на сключен абонаментен договор. Цената се определя на база на сложността на проблема и желаното време за реакция, но клиентите със сключен договор винаги имат приоритет пред тези, които ползват услугите ни на повикване.
При този вид обслужване БГСервиз ООД не поема гаранция за повторно възникване на дефект, тъй като ние отстраняваме само проблемите, за които сме повикани.
Поддръжка на сървъри
Сървърната поддръжка е възложена на екип от сертифицирани специалисти с дългогодишен опит. Поддържаме постоянно наблюдение на параметрите на хардуера и натоварването на отделните компоненти. Регулярно се правят софтуерни ъпдейти за повишаване на производителността или отстраняване на пропуски в сигурността.
Поради голямата отговорност при поддръжка и администрация на сървъри, ценовото предложение е различно във всеки отделен случай. Ние ще направим безплатен преглед и оценка на състоянието на Вашите сървъри и ще препоръчаме мерки привеждането им към стандартите на БГСервиз ООД.
БГСервиз ООД може да поеме ролята на изнесен IT отдел, който да предоставя услугите на позиции от
IT специалист до CIO. Месечната такса на компютърната поддръжка се определя в зависимост от използвания софтуер и хардуер.
Независимо дали става въпрос за решаване на потребителски проблем, или миграция на сървърна база данни, може да разчитате на бърза реакция и професионално отношение.
Бронзов пакет
• До 1 посещение/3 инцидента месечно
• До 24 часа реакция при инцидент
• E-mail консултации
• Телефонни консултации
• Отдалечено администриране
• Поддръжка мрежа
Сребърен пакет
• До 4 посещения/8 инцидента месечно
• От 2 до 4 часа реакция при инцидент
• Всички услуги от Бронзов пакет
• Поддръжка клиентски стандартен софтуер
• Поддръжка клиентски софтуер сигурност - антивирус, firewall
• Доставка на техника на място
Златен пакет
• До 8 посещения/12 инцидента месечно
• До 2, или от 2 до 4 часа реакция при инцидент
• Всички услуги от сребърен пакет
• Backup процедури
• Транспорт на техника
• Оборотна техника
• Политики по сигурност
Платинен пакет
• Неограничено количество посещения/инциденти
• До 2 часа реакция при инцидент
• Всички услуги от Златен пакет
• Поддръжка информационни системи
• Работа в извънработно време
• Изготвяне на Disaster Recovery & Business Continuity план.
• Фирмата е лице за контакт по всички IT въпроси
• Персонален отговорник
По желание на клиента, плановете могат да бъдат модифицирани, като се променят услугите или времето за реакция. За Златния и Платинен пакет е възможна и опцията Изнесено работно място - всекидневен престой на наш специалист във Вашия обект в удобно за Вас време.
Услуги на повикване
БГСервиз ООД предоставя и услуги на повикване, без наличие на сключен абонаментен договор. Цената се определя на база на сложността на проблема и желаното време за реакция, но клиентите със сключен договор винаги имат приоритет пред тези, които ползват услугите ни на повикване.
При този вид обслужване БГСервиз ООД не поема гаранция за повторно възникване на дефект, тъй като ние отстраняваме само проблемите, за които сме повикани.
Поддръжка на сървъри
Сървърната поддръжка е възложена на екип от сертифицирани специалисти с дългогодишен опит. Поддържаме постоянно наблюдение на параметрите на хардуера и натоварването на отделните компоненти. Регулярно се правят софтуерни ъпдейти за повишаване на производителността или отстраняване на пропуски в сигурността.
Поради голямата отговорност при поддръжка и администрация на сървъри, ценовото предложение е различно във всеки отделен случай. Ние ще направим безплатен преглед и оценка на състоянието на Вашите сървъри и ще препоръчаме мерки привеждането им към стандартите на БГСервиз ООД.
Условия за поръчка
Безплатна консултация - свържете се с нас сега!
Град
София
Адрес
София 1111, бул. „Никола Й. Вапцаров” №10
Телефон за поръчка
- 340 Пъти видяна