Информационни технологии

рафичен дизайн, Лого дизайн, банери, Изработка на сайт, уеб дизайн, Интернет Реклама, google, facebook и други, Компютърна конфигурация, Компютърна поддръжка, Компютърни мрежи, Копирайтър (copywriter), Оптимизация в търсачки, Софтуер, CRM, ERP, Сървър и домейн хостинг, Телефонна централа.
Професионални WordPress  услуги и поддръжка
  • Професионални WordPress услуги и поддръжка
  • Доверието и добрата комуникация са ключови за вашия бизнес. Намирането на експерт, на когото можете да се доверите за вашия уеб сайт, е трудно. С нас можете да очаквате честни взаимоотношения и професионален уеб сайт, който ще помогне на вашия бизнес да расте.

    Дизайн и разработка на уеб сайт на WordPress.
    Настройка и конфигуриране на тема.
    Настройка и конфигуриране на уеб сайт на WordPress.
    Откриване и отстраняване на грешки в уеб сайт.
    Обновяване и модернизиране на уебсайтове – правим вашия уеб сайт отново страхотен.
    Онлайн магазини, базирани на WooCommerce.
    Фирмени уеб сайтове.
    Уеб сайтове за членство.
    Избор и конфигуриране на правилната тема и приставки.
    Прехвърляне на съществуващ уебсайт в WordPress.
    Оптимизация на скоростта и пърформанса.
    Настройка на сигурността.
    Техническа SEO оптимизация.
    On-page SEO оптимизация.
    Прехвърляне на съществуващ онлайн магазин към WooCommerce.
    Настройка на WooCommerce.
    Импорт и експорт на продукти от WooCommerce (Не включва ръчно качване)
    Настройка на платежни модули в WooCommerce.
    Настройка на мулти валута според страната.
    Съдействие и работа с основните менюта в WordPress.
    Публикуване на съдържание.
    Абонамент за публикуване и и администриране на съдържание.
    Преместване на уеб сайт от един хостинг на друг.
    Настройки и конфигуриране на Google карти.
    Настройка и конфигуриране на контактна форма.
    Настройка и конфигуриране на Facebook Pixel.
    Интеграция, настройка и конфигуриране на Google Analytics.
    Интеграция, настройка и конфигуриране на Google Search Console.
    Планиране на структурата на уеб сайта.
    Настройка и оптимизиране на постоянни URL адреси (Permalinks).
    Оптимизиране на изображенията.
    Оптимизиране на менюта, връзки, призиви за действие и потребителско преживяване.
    Обновяване на системата и модулите на уеб сайта.
    Настройка на модул за въпроси и отговори.
    Промяна на основен домейн.
    Диагностика на казус.
    Интеграция и настройка на платформа за имейл маркетинг и формуляри за абонамент.
    Интеграция и настройка на социално споделяне.
    Други необходими интеграции – например уеб сайт за недвижими имоти, електронно подписване на документи, фактуриране и др.
    Други, свързани с WordPress уеб сайтове, казуси и въпроси.
Уеб дизайн
  • Уеб дизайн
  • Axxa Studio е дигитална агенция, предлагаща уеб и графичен дизайн, маркетингови услуги, реклама, SEO и други цялостни B2B и B2C решения.

    Оказваме подкрепа на марките в техните творчески начинания и помагаме на бизнеса да постига своите пазарни цели.

    Не се колебайте да се свържете с нас!
    https://axxa.one/
Хостинг
  • Хостинг
  • Нашите хостинг планове са предназначени за нуждите на всеки един потребител. Те са изградени така, че да поберат повече от един сайт в интернет пространството и се предлагат с многоезичен контролен панел, инсталатор на системи както и напълно безплатен сайт строител, с който можете да конструирате вашия уебсайт без да са ви нужни познания по програмиране или дизайн.
  • 3.50 Лева
ДИЗАЙН НА ЛОГО
  • ДИЗАЙН НА ЛОГО
  • ДИЗАЙН НА ЛОГО И КОРПОРАТИВНА ИДЕНТИЧНОСТ

    В съвременния свят, в който имиджът е всичко, визуалната идентичност на вашия бизнес е от изключително значение.

    Поверете създаването на Вашия корпоративен знак на професионалистите в нашия екип. За да бъде ефективна рекламата ви, Вашия бранд трябва да отразява презицизно емоцията, отношението и етиката на Вашата компания. Ние можем заедно да формулираме концептуално фирменото Ви послание, да открием подходящите корпоративни цветове, да сътворим дизайн на лого, което впечатлява.
    След старателен анализ на спецификата на Вашия бизнес и целева аудитория, ще Ви предложим 2 напълно различни първоначални варианта, за да уловим вярната посока и ще направим всички необходими ревизии до пълното Ви одобрение. В допълнение можем да Ви предложим дизайн на визитка, пощенски плик и бланка, основа за PDF или Powerpoint презентация, папка, брошура или други рекламни материали.
    При създаване на лого и корпоративна идентичност:

    ние съобразяваме визията с целевия пазар на компанията
    следваме модерните течения в дизайна, но се стремим към класическа и неподвластна на времето визия
    използваме оптимално количество детайли за разпознаваема и запомняща се идентичност
    За дизайн на лого използваме векторни програми, които позволяват експортирането на графиките в различни размери, без загуба на качество и форма. Ще разполагате с многообразие от файлови формати, подходящи за печат на всички видове рекламни материали - от визитна картичка до билборд.
Изработка на реклама в Google
  • Изработка на реклама в Google
  • Изработка на реклама в Google включва:
    Ваучер за реклама в Google на стойност 90лв.
    Проучване на сайта и бизнеса на клиента
    Проучване на конкуренцията в бранша
    Създаване на Adwords акаунт на клиента
    Подбор на най-подходящите ключови думи (до 150 ключови думи)
    Написване на конкретни рекламни текстове и послания за продуктите
    Структуриране на профила по кампаниии, рекламни групи и ключови думи
    Насочване на конкретни реклами към определени продукти и страници в сайта
    Настройване на кампанията по демографски и географски принципи за таргетиране
    Прилагане на стратегии за офериране
    Определяне на оптимален бюджет подходящ за Вашия бизнес
    Индивидуална парола за постоянен достъп на клиента до профила в Adwords
    Срок за изработка 3 работни дни
    Какво представлява рекламата в Google и как действа?
    Реклама в ГугълРекламите в Google са кратки текстови съобщения или банери
    Показват се на клиенти търсещи продуктите Ви
    Плащате за реклама на Google, само когато клиент дойде на сайта Ви
    Сами определяте бюджета за реклама
    Изработката на рекламата и първите резултати отнемат от 1 до 3 дни
    Рекламеният текст или рекламното послание е от най-голямо значение. Той трябва да е кратък, ясен и много точно да успее да представи предимствата на Вашите продукти и услуги. Показването на рекламите се задейства, когато потенциалните клиенти извършват търсене по определени думи (ключови думи) в мрежата на Google за търсене . Плащате само, когато кликнат на рекламата Ви и дойдат на сайта Ви. Цената на един клик зависи от няколко фактора, но най-важният е конкурентността на думата в интернет (колко други фирми се рекламират по същите ключови думи).
    Предимства на онлайн рекламата
    Изработката и резултати отнемат от 1 до 3 дни.
    Плащате само когато някой кликне на рекламата и посети сайта Ви.
    Възможност за насочване на рекламата към точния поток от хора, потенциални Ваши клиенти.
    Минимум загуби от неефективно „облъчване” с рекламна.
    Всичко е на един клик разстояние – клиентът може веднага да поръча и купи, докато е още под въздействие на рекламата.
    Точна статистика за изразходвания бюджет и възвращаемостта на инвестициите.
    Използват се последните технологии – смартфони, таблети и други мобилни устройства с цел по-добро покритие на целевия пазар.
    Подобряване на на рекламнните текстове и послания е възможно винаги. Целта е рекламните текстове, които не водят до максимум кликове и продажби да бъдат подобрени и заменени с по-ефективни. Всяка грешка в традиционната реклама би Ви струвала много повече пари.
    Онлайн рекламата – най ефективната реклама
    Онлайн рекламата е ефективна е защото - чрез нея привличатe най-точните, най-таргетираните посетители на своя уебсайт. Най-често поведението на клиентите е: когато иат нужда от конкрете продукт или услуга, първо да потърсят в интернет за него. Тези клиенти са заинтересуван от Вашия продукт или услуга. Чрез рекламата в Google достигате до Вашите потенциални клиенти.
  • 90 Лева
Интернет Реклама на Сайт
  • Интернет Реклама на Сайт
  • Интернет Реклама на Сайт
    Вашият уеб сайт на #1 страница в Google!
    Привлечете повече клиенти с реклама в интернет.
    Вашите потенциални клиенти търсят конкретна информация за продукти или услуги в интернет. След това правят посещение, поръчват по телефон или през интернет. С правилно създадена рекламна кампания ще се свържат с Вас!
    Google AdWords е най-голямата рекламна мрежа, осигуряваща посетители, които са готови да закупят Вашите продукти или услуги.
    Какви са предимствата при реклама на Вашият уеб сайт в интернет:
    Печелите нови клиенти като увеличаваме посещенията на Вашият уеб сайт
    Увеличавате продажбите директно през уеб сайта, по e-mail и телефон
    Избирате ключови думи, при търсене на които да се показва Вашата реклама
    Имате пълен контрол над рекламното съдържание
    Избирате градове и времеви график за показване на рекламата
    Как протича процесът на създаване на рекламна кампания за Вашият уеб сайт?
    Създаване на ефективна рекламна кампания в Google отнема време, анализира се голям обем от данни и се нанасят корекции. Процесът не е еднократен и отнема време до достигане на перфектен баланс между разходи и приходи. Двама от всеки пет клиенти са опитвали сами, губили са пари, време и най-вече - пропуснали са големи печалби.
    Процесът е максимално лесен за Вас - само ни показвате Вашият уеб сайт. Ние анализираме детайлно услугите и продуктите, след което изготвяме и стартираме рекламната кампания.
    Кое определя цената на този вид реклама
    Чрез алгоритъм се определя до колко дадено търсене отговаря на рекламираният сайт. Взима се под внимание и броят на посещения на база на 100 показвания на рекламата. Това показва до колко посетителите намират за атрактивно предложението, описано в рекламният текст, спрямо тяхното търсене.
    Алгоритъмът цели да постигне баланс за удовлетворение на всички страни и най-вече Вие да получи посетител, готов да закупи продукт или да използва Ваша услуга.
    рекламодатели на сайтове
    Какво ще получите от нашата услуга?
    Посетители. Клиенти. Продажби. Печалба.
    Увеличаваме броят на посетителите на Вашият уеб сайт моментално като управляваме ефективно рекламната кампания в Google. Вашият сайт започва веднага да привлича посещения от потенциални клиенти, тъй като се показва над органичните резултати в Google.
    реклама в googlegoogle partners
    Какво ще направим за Вас?
    Перфектно създадена рекламна кампания:
    Бързо увеличаваме посещенията към Вашият уеб сайт
    Вашият уеб сайт се показва над конкурентите, които не рекламират
    Вашият уеб сайт започва да се показва на първа страница в Google
    Вашият телефонен номер се показва в резултатите на Google
    Спестявате много пари, тъй като знаем как да направим всяка кампания ефективна
    Гарантираме постигане на резултати
    Като сертифицирани Google AdWords партньори гарантираме създаването на ефективна рекламна кампания. Правим това от много години.
Телефонни централи
  • Телефонни централи
  • Фирма Теленова ООД е създадена през 2003г. от технически и търговски специалисти с висока квалификация и дългогодишен опит в телекомуникациите и информационните технологии.

    Основните дейности на Теленова ООД са:
    - внос, дистрибуция, продажба, инсталиране и техническа поддръжка на телефонни централи и аксесоари към тях
    - внос, дистрибуция, продажба, инсталиране и техническа поддръжка на GSM гейтуеи
    - внос, дистрибуция, продажба и техническа поддръжка на SIP телефони
    - внос, дистрибуция, продажба и техническа поддръжка на хотелски телефонни апарати
    - проектиране, изграждане и техническа поддръжка на структурни кабелни системи, телефонни инсталации и компютърни мрежи
    Теленова ООД осъществява продажби на телекомуникационно оборудване на телекомуникационни оператори, дилъри и крайни клиенти. Основно продажбите са в България, Русия, Косово и Албания, но се работи и с клиенти от други държави, включително и извън Европа.
    По желание на клиента, всеки един продукт закупен от Теленова ООД се монтира, настройва и пуска в експлоатация от компетентни технически специалисти на фирмата.
    Теленова ООД извършва текуща техническа поддръжка и администриране на телефонни централи и телекомуникационно оборудване, не само закупени от фирмата, но и от други производители и доставчици.
    Теленова ООД осигурява гаранционен и следгаранционен сервиз и ремонт на телекомуникационното оборудване доставено от фирмата.За да затвори напълно цикъла на обслужване на клиентите, Теленова ООД извършва обратно изкупуване на ползваното телекомуникационно оборудване срещу закупуване на ново.

IP централи
  • IP централи
  • ВАШИЯТ ЕКСПЕРТ В IP КОМУНИКАЦИИТЕ

    "ИГЪЛ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД е една от водещите компании на българския пазар на комуникационни технологии. Дейността й включва доставка и инсталация на високотехнологично оборудване и системи за пренос и комутация на глас и данни, изграждане на локални, метро и отдалечени мрежи, структурно окабеляване, технически услуги и консултации.

    Предлаганите продукти, услуги, решения и системи включват, но не се ограничават до:
    • доставка на активно мрежово оборудване – маршрутизатори, комутатори, безжични решения и др.
    • доставка на компоненти за структурни кабелни системи – комуникационни кабели, канали, розетки, панели
    • изграждане и сертифициране на структурни кабелни системи, слаботокови и силнотокови инсталации
    • изграждане на системи за видеонаблюдение, контрол на достъп и охрана, системи за управление на сгради
    • доставка на телефонни централи, IP комуникационни системи, GSM и VoIP gateway устройства
    • изграждане на унифицирани комуникационни решения
    • консултации и специализирани инженерингови решения
    "Игъл Инженеринг" осигурява представителство и посредничество на международни компании на българския пазар.
    "Игъл Инженеринг" е дистрибутор за България на следните марки: 3CX, Dinstar, Fanvil, Yealink, Zycoo и премиум риселър за редица дръги продукти и услуги.
Софтуер ERP
  • Софтуер ERP
  • ATLAS ERP е Интегрирана клиент-сървер информационна система, базирана на MS SQL Server.
    Системата се състои от няколко основни модула, използващи обща база данни. Всеки модул може да бъде внедрен самостоятелно или интегриран заедно с други в единна система. При комплексно решение всички модули генерират автоматични счетоводни операции към финансово-счетоводния модул.
    ATLAS ERP се предлага с всички основни модули за управление на бизнес процесите в едно производствено или търговско дружество. Неговата базова функционалност удовлетворява в пълна степен изискванията на бизнеса.
    Основно предимство на предлаганите от AS Systems решения е в тяхната адаптивност към конкретните нужди на клиента.

    Специално разработен набор от процедури позволява да се дефинират индивидуални, а не стандартизирани решения. Това пести време и средства, дава възможност за бърз процес на обучение и лесно внедряване. В резултат клиентът купува система, която оптимизира и управлява точно неговия бизнес.
    Модули на Atlas ERP
    Планиране и управление на производство
    Финанси и счетоводство (модул Finance)
    Покупки и планиране на доставките
    Продажби и клиентски заявки
    Управление на проекти
    Управление на лизингови договори
    Управление на връзки с клиенти (модул CRM)
    Управление на складово стопанство
    Сервизен модул
    Логистичен модул
    E-commerce B2B
    ТРЗ и Управление на персонала (модул Payroll)
    Бизнес анализи
    Мобилна търговия


ERP, CRM и BI решения
  • ERP, CRM и BI решения
  • Превърнете бизнес визията си в реалност с нашите ERP, CRM и BI решения:
    Какво е CRM?
    CRM не е просто софтуер, а цялостна стратегия за оптимално управлението на взаимоотношенията на компанията с нейните потенциални и настоящи клиенти. CRM системата организира, автоматизира и синхронизира бизнес процесите в една организация – основно търговските дейности, но също така и маркетинг, обслужване и техническа поддръжка. С помощта на софтуерното решение успявате да намерите, привлечете и спечелите нови клиенти, да задържите съществуващите и да привлечете обратно бившите, като същевременно намалите разходите за маркетинг и обслужване.

    Защо да изберете CRM софтуер от Microsoft?


    Microsoft Dynamics CRM е напълно интегрирана система за управление на продажбите, маркетинга и сервизните дейности, която ви дава възможност лесно да създаватe и поддържатe ясна представа за клиента от първия контакт до вземането на решение за покупка и последващите продажби.

    Търговците получават пълен поглед върху потребностите на потребителите и могат да предложат най-подходящия продукт или услуга. Системата помага да оптимизирате операциите си чрез автоматизиране на рутинните задачи и стандартизиране на най-добрите световни практики. Работейки с интегрирана информация и процеси, подобрявате оперативната си ефективност – нещо, което е от ключово значение в настоящите икономически условия. Служителите са освободени от оперативни дейности, като непрекъснатото попълване на данни на хартиени носители и многобройни таблици, и могат да се фокусират изцяло върху променящите се потребности на клиентите. Освен това, системата се настройва лесно и уникалните за вашия бизнес процеси се отразяват по време на внедряването.

    Microsoft Dynamics CRM се интегрира с Microsoft Office, Microsoft Dynamics NAV и други бизнес системи, осигурявайки на служителите ви пълен поглед върху информацията за потребителите. Връзката с Microsoft Office позволява на персонала достъп до информацията от Microsoft Dynamics CRM чрез Microsoft Office Outlook, независимо дали се работи онлайн или офлайн. Бързо и лесно могат да се създават и изпращат персонализирани шаблони и писма.

    Простото конфигуриране и лесното използване на Microsoft Dynamics CRM позволява на служителите ви бързо да постигнат добра продуктивност без дълго обучение.
Изработка на сайт и уеб дизайн
  • Изработка на сайт и уеб дизайн
  • Ние предлагаме ниски цени за Изработка на сайт ,Уеб дизайн, Изработка на уеб сайтове, Изработка на уеб сайт каталог, Изработка на фирмен уеб сайт, Изработка на корпоративен сайт, Изработка на представителен сайт,Изработка на онлайн магазин, Изработка на уеб сайт продуктов каталог, Изработка на личен сайт, Изработка на рекламен сайт и всичко свързано с уеб дизайна и изработката на уеб сайтове.
    Изработка на сайт и уеб дизайн
    Вашия уеб сайт трябва да има уникален уеб дизайн защото тои е Вашето лице в световното интернет пространството. Така както визитката Ви показва кой сте и с какво се занимавате, така и Вашият уеб сайт казва на останалия свят за Вас и за това, което предлагате изразено чрез уникален уеб дизайн. Чрез него вместо Вие да търсите клиенти, клиентите ще търсят Вас, като ще могат да разгледат и да се запознаят с предлаганите от Вас продукти или услуги представени във Вашия Уеб сайт, който има характерен за фирмата Ви уеб дизайн.

    Уеб дизайн критерии при изработка на сайт
    Външния вид (уеб дизайн) на Вашия уеб сайт е първото впечатление на Вашите клиенти или аудиторията към, която е насочен и затова той трябва да е съобразен със стоките или услугите, които предлагате. Уеб дизайна на Вашия Уеб сайт, трябва да отговаря на следните критерии: • Да съвпада със предлаганите от Вас стоки или услуги • Да има приятна цветова гама • Да е уникален, забавен и приятен за ползване • Да има лесна навигация Ние Ви предлагаме разчупен и уникален уеб дизайн съобразен със стоките и услугите, които предлагате, съобразен със последните тенденции в уеб дизайна и най-новите уеб технологии.

    Цели на уеб сайта и дизайн
    Преди да започне да се изработва един уеб сайт е важно да се знае каква цел ще има уеб сайта, кои ще са предполагаемите посетители, за да може неговото изграждане да е съобразено с тях, като уеб дизайн, функционалност и съдържание. Уеб сайтовете биват статични (представителни, фирмени уеб сайтове или рекламни уеб сайтове показващи Вашата сфера на дейност или продукти с подходящ уеб дизайн) и динамични (съдържанието на които, като новини, продукти, цени, снимков материал, описание и др. могат да бъдат променяни по всяко време и от всякъде). Изработка на анимиран сайт Предлагаме и изработка на флаш сайт или отделни елементи във уеб сайта. Те изглеждат добре, имат разчупен уеб дизайн и могат да бъдат доста креативни, с много визуални ефекти. Флаш сайтът е възможно най-добрия и ефективен начин да направите своето представяне в световното интернет пространство. Той се базира на ефектни анимации с които Вашите продукти просто оживяват пред погледа на потребителите. Възможно е при зареждането на уеб сайта да започва музика, която потребителите да слушат докато разглеждат уникалния уеб дизайн на Вашия уеб сайт, така ня тях ще им бъде много по приятно запознаването със Вашите продукти, отколкото да разглеждат само снимки в един скучен статичен уеб сайт. Флаш сайтовете са малки по размери (мегабайти) и се зареждат едно към едно в различните браузър
ИЗРАБОТКА НА УЕБ САЙТ
  • ИЗРАБОТКА НА УЕБ САЙТ
  • Изработка на корпоративен уеб сайт от STENIK
    С годините натрупахме солиден професионален опит в изработката на уеб сайтове. Анализирахме уеб сайтовете, които създадохме и най-желаните и необходими функционалности за един корпоративен уеб сайт, ги съчетахме в една универсална CMS система за всяка средна и голяма българска фирма - StenikCMS.

    Защо да избера StenikCMS за изработката на фирмения ни сайт?
    Всички функционалности в едно: За нас, услуги, продукти, проекти, партньори, дистрибутори, новини, кариери, контакти и много други.
    1:1 демо - знаете какво ще получите: Преди подписване на договор ще Ви презентираме работещо демо и няма да има неприятни изненади.
    Лек, бърз и оптимизиран за Google: 93 от 100 точки за скорост на зареждане на Google page speed test и интегрирани SEO friendly техники.
    Тестван UX за desktop и mobile: Лесен за употреба уеб сайт - потребителското изживяване е тествано за декстоп компютри и мобилни устройства.
    Високо ниво на сигурност: Използваме актуални технологии и методологии на работа, които гарантирант сигурността на информацията във Вашия уеб сайт.
    Лесно надграждане и мултиезичност: Може да реализираме всяко Ваше желание за допълнителна функционалност, вкл. интеграции с външни системи.
    Бърз срок на изпълнение: С готови материали от Ваша страна, можем да разработим и пуснем онлайн новия Ви уеб сайт за много кратък срок.
    Съдействие с пълнене на съдържание: Ще Ви помогнем с пълненето на текстове и снимки и мигрирането от стария Ви уеб сайт, защото знаем, че времето Ви е ценно.
    Гарантирана реакция за поддръжка: Няма да загубите контакт с нас след изпълнение на проекта. Оставаме на разположение за техническа поддръжка.
    14 години опит в новия Ви уеб сайт: Всичко, което сме научили от разработката на фирмени сайтове, сме го приложили в новия StenikCMS.
    Имате нужда от индивидуално решение за корпоративен уеб сайт?
    Благодарение на различните сложни функционалности, които сме разработвали за сайтовете на наши клиенти, с лекота можем да надграждаме StenikCMS с индивидуални модули по Ваше изискване:

    ERP интеграция
    Методи на плащане
    B2B модули и сложни форми за заявки
    Логин и регистрация
    Или нещо друго, което желаете да ни запитате?
    Спестете си вътрешнофирмен ресурс и време, доверете се на опита на Stenik при избора си за изработка или миграция на Вашия корпоративен уеб сайт.
Абонаментното информационно обслужване
  • Абонаментното информационно обслужване
  • Абонаментното информационно обслужване и компютърна поддръжка позволяват на компаниите да изнесат частично или пълно дейностите и услугите свързани с информационните технологии, които не са директно свързани с основния им бизнес.

    БГСервиз ООД може да поеме ролята на изнесен IT отдел, който да предоставя услугите на позиции от

    IT специалист до CIO. Месечната такса на компютърната поддръжка се определя в зависимост от използвания софтуер и хардуер.

    Независимо дали става въпрос за решаване на потребителски проблем, или миграция на сървърна база данни, може да разчитате на бърза реакция и професионално отношение.
    Бронзов пакет
    • До 1 посещение/3 инцидента месечно
    • До 24 часа реакция при инцидент
    • E-mail консултации
    • Телефонни консултации
    • Отдалечено администриране
    • Поддръжка мрежа
    Сребърен пакет
    • До 4 посещения/8 инцидента месечно
    • От 2 до 4 часа реакция при инцидент
    • Всички услуги от Бронзов пакет
    • Поддръжка клиентски стандартен софтуер
    • Поддръжка клиентски софтуер сигурност - антивирус, firewall
    • Доставка на техника на място
    Златен пакет
    • До 8 посещения/12 инцидента месечно
    • До 2, или от 2 до 4 часа реакция при инцидент
    • Всички услуги от сребърен пакет
    • Backup процедури
    • Транспорт на техника
    • Оборотна техника
    • Политики по сигурност
    Платинен пакет
    • Неограничено количество посещения/инциденти
    • До 2 часа реакция при инцидент
    • Всички услуги от Златен пакет
    • Поддръжка информационни системи
    • Работа в извънработно време
    • Изготвяне на Disaster Recovery & Business Continuity план.
    • Фирмата е лице за контакт по всички IT въпроси
    • Персонален отговорник
    По желание на клиента, плановете могат да бъдат модифицирани, като се променят услугите или времето за реакция. За Златния и Платинен пакет е възможна и опцията Изнесено работно място - всекидневен престой на наш специалист във Вашия обект в удобно за Вас време.
    Услуги на повикване
    БГСервиз ООД предоставя и услуги на повикване, без наличие на сключен абонаментен договор. Цената се определя на база на сложността на проблема и желаното време за реакция, но клиентите със сключен договор винаги имат приоритет пред тези, които ползват услугите ни на повикване.
    При този вид обслужване БГСервиз ООД не поема гаранция за повторно възникване на дефект, тъй като ние отстраняваме само проблемите, за които сме повикани.
    Поддръжка на сървъри
    Сървърната поддръжка е възложена на екип от сертифицирани специалисти с дългогодишен опит. Поддържаме постоянно наблюдение на параметрите на хардуера и натоварването на отделните компоненти. Регулярно се правят софтуерни ъпдейти за повишаване на производителността или отстраняване на пропуски в сигурността.
    Поради голямата отговорност при поддръжка и администрация на сървъри, ценовото предложение е различно във всеки отделен случай. Ние ще направим безплатен преглед и оценка на състоянието на Вашите сървъри и ще препоръчаме мерки привеждането им към стандартите на БГСервиз ООД.
Компютърна поддръжка София
  • Компютърна поддръжка София
  • Прокомп Експрес е специализирана в компютърна поддръжка на малки и средни фирми. Към нас можете да се обърнете за решаване на проблеми свързани с хардуер или софтуер, помощ при работата с Вашия компютър, инсталиране и настройка на различни софтуерни продукти.
    Защо е нужна компютърна поддръжка?
    -Спестява пари
    -Спестява време
    -Предпазва Ви от загуба на данни
    -Улеснява работата
    -Осигурява експертна защита от вируси и хакери
    Защо да изберете нас?
    -Бърза реакция
    -Пълна отчетност на разбираем език
    -Неограничена продължителност на посещенията
    -Безплатна дистанционна поддръжка
    -Безплатна поддръжка на периферните устройства
  • Страница от 2
Вход
Потребителско име
Парола
Забравена парола? Нова