ДВИГАТЕЛИ
Ремонт, профилактика и обслужване на двигатели и скоростни кутии.Проверка на състоянието на двигател, турбина, горивна система, съединител и всички важни елементи за добрата работа на автомобила Ви.
адрес :
бул.Панония 1
Видин
3700
0876477805
support@commonrail.bg
https://commonrail.bg
Работим с куриерски фирми в рамките на страната.
азполагаме с голяма наличност и директна замяна на вашите за рециклирани дюзи с 1 година гаранция или 50 000км
Работно време :
Понеделник-Събота: 09:00-18:00ч.
ремонт дюзи
Пълна проверка по всички работни параметри на стендове от последно поколение според тест план от пройзводител .
test i proverka na injektori
проверка на дюзи стендоване
Кодиране на инжектори по индустриален стандарт IMA
Генериране на 16 и 20 цифрен код за дюзи Делфи
кодиране на дизел дюзи вписване код
Частичен ремонт на дизелови комън реил дюзи .
Пълно рециклиране на дизелови комън рейл дюзи с гаранция .
Доставка на нови и рециклирани дизелови дюзи с гаранция .
рециклирани дюзи замяна
Contact us :
Car Diagnostic
bul.Panonia
Vidin
ZIP 3700
Bulgaria
0876477805
email : support@commonrail.bg
Ние сме специализирани в ремонт и диагностика на дизелови горивни системи
Монтаж и демонтаж на инжекторите от автомобила
Проверка на стенд от ново поколение за комън реил инжектори
Пълно рециклиране на инжектора – замяна на дефектните части и калибриране на стенд
Ремонт на ГНП Common Rail CP1, CP2 и CP3
Демонтаж и монтаж на помпата от превозното средство
Диагностика на помпата на стенд
Установяване на повредата, разглобяване и дефектиране
Подмяна на дефектните елементи на помпата
Профилактика и ремонт на Електро-механични VP Дизелови помпи BOSCH
Демонтаж и монтаж на помпата от превозното средство;
Диагностика на електромеханични роторни ГНП на стенд
Локализиране на повредата и разглобяване
смяна и обучение на електронния блок
Подмяна на дефектиралите части и компоненти на помпата
Регулиране на стойностите на стенд
Зацепване и центровка на помпата
Ремонт на мотоблокове и двигатели ,изкупувам двигатели акме ,руджерини и ломбардини двигатели дизелови и бензинови Извършваме и основен ремонта на двигатели едноцилиндрови и двуцилиндрови .бензинови и дизелови от марките руджерини акме и ломбардини с оригинални италянски части.За информация 878605262
Двигателят е сърцето на всяко моторно превозно средство. Всички ние обичаме да се хвалим колко мощен е нашият двигател, икономичен, пъргав и т.н. Всичко това е много хубаво, но в днешно време когато чуем диагнозата основен ремонт на двигател, това ни звучи много страшно. За съжаление използваме основно автомобили втора употреба, на които ресурсът на двигателите отдавна е намалял, и рано или късно животът им съвсем приключва или се нуждаят от редовно посещение в автосервиз за сериозен авторемонт. Дали си заслужава да направим основен ремонт, който е скъпо удоволствие? Всичко зависи от гледната точка, но и от самия автомобил. Трябва да се направи трезва преценка дали си заслужава този разход. За поддържани автомобили, най-вече със здраво купе, ако се налага основен ремонт на двигател е препоръчително да се направи, защото все още има още дълъг живот на експлоатация във всички останали детайли. Но за изоставени автомобили, които имат много проблеми и най-вече загнили купета не е рентабилно да се прави основен ремонт на двигателя ("защо ни е добър мотор, като нямаме купе").
Основните ремонти могат да бъдат пълни или частични:
- Пълен основен ремонт- двигателят се разглобява целият - шлайф колянов вал, шлайф цилиндров блок, обслужване на главата. Пълен комплект гарнитури, семеринги, бутала със сегменти и пистонни болтове, основни, биални и аксиални лагери, биални втулки. Обслужване на глава - разглобява се основно и се преглежда за дефекти. При дизелите задължителна е снимка, за да се види дали има спукване, преди да се ремонтира! Разглеждат се водачите и при необходимост се подменят с нови. При своята работа клапанът, като непрекъснато се отваря и затваря, се върти наляво и надясно, като по този начин се износва. При триенето той износва не само ъгълът на своята шапка, но и леглото, в което ляга и затваря горивната камера на цилиндъра.
За много хора двигателят е само бутала и сегменти и се пренебрегва главата - основна грешка. Правилните фази на газоразпределение зависят изцяло от главата, разпределителния вал, ъгъл на клапана, ъгли на леглото на клапана и водачите. При износване на някой от водачите се подменя с нов, ъглите на клапаните се правят на специална машина до постигането на номинални размери. Смяната им се налага при много износени или криви клапани. Леглата също се обработват на елекронна машина до постигане на номинален размер. Подмяната им е наложителна в случаите на много износени и потънали легла или доста наранени. Другите операции са шлайф на главата, нови гумички и в случаите, когато клапаните са реглажни с пулове или реглажни чашки - задължителен реглаж.
Много наши клиенти са се убедили, колко е важно да се обслужи цилиндровата глава. Най-честите отзиви са за повече пъргавост и икономичност на двигателя.
PORSCHE
MERCEDES
BMW
AUDI
VOLKSWAGEN
BENTLEY
OPEL
Диагностика AUTOLOGIC VAG
Диагностика BOSCH KTS
Диагностика TEXA NAVIGATOR
Диагностика REFLEX PLUS
Ремонти на ходовата част и спирачките
Скоростна кутия и смяна на съединител
Текущ и основен ремонт на двигател
Запалителна и горивна система
Смяна на масло, ремъци, филтри
Ремонт на парно и климатици
Автотенекиджийство
Автобояджийство
Газ и метан уредби
Стартери и алтернатори
Тунинг на двигател
Чип тунинг
Електрическа инсталация
Фарове, мигачи, стопове
Монтаж на аудио системи
Монтаж на ксенон
Монтаж и ремонт на аларми
Централно заключване
Примерен ценоразпис за автомонтьорски услуги:
Смяна съединител - цена за труд: 90-150 лв.
Смяна шарнир - цена за труд: 15 лв.
Смяна на амортисьори - цена за труд: 20 лв./брой
Смяна накладки - цена за труд: 10 лв. предни, 15 лв. задни
Смяна масло - безплатно при покупка от сервиза.
Смяна на радиатор парно - VW, AUDI - цена труд: 80-130 лв.
VW, Audi до 2000 г. бензин от 1.3 do 2.0
Смяна ангренажен ремък и други ремъци и ролки - цена за труд: 50 лв.
Гарнитура глава - цена труд + шлайф: 100 лв.
VW, Audi до 2000 г. дизелoви двигатели + над 2.0 бензинови двигатели
Смяна ангренажен ремък и други ремъци и ролки - цена за труд: 60-150 лв.
Смяна съединител - цена за труд: 150 лв.
Гарнитура глава - цена труд + шлайф: 150 лв.
Други услуги:
Аларма + монтаж - обща цена: 80 лв
Ксенон H1, H7 + монтаж (1 год. гаранция) - обща цена: 120 лв.
Ксенон H4 + монтаж (1 год. гаранция) - обща цена: 150 лв.
Бояджийски услуги цени:
Боядисване на детайл цена: 100 - 130 лв. (с включени материали, без сериозна тенекиджийска работа)