Ремонт двигатели

Основен ремонт на двигатели на автомобили
  • Основен ремонт на двигатели на автомобили
  • Двигателят е сърцето на всяко моторно превозно средство. Всички ние обичаме да се хвалим колко мощен е нашият двигател, икономичен, пъргав и т.н. Всичко това е много хубаво, но в днешно време когато чуем диагнозата основен ремонт на двигател, това ни звучи много страшно. За съжаление използваме основно автомобили втора употреба, на които ресурсът на двигателите отдавна е намалял, и рано или късно животът им съвсем приключва или се нуждаят от редовно посещение в автосервиз за сериозен авторемонт. Дали си заслужава да направим основен ремонт, който е скъпо удоволствие? Всичко зависи от гледната точка, но и от самия автомобил. Трябва да се направи трезва преценка дали си заслужава този разход. За поддържани автомобили, най-вече със здраво купе, ако се налага основен ремонт на двигател е препоръчително да се направи, защото все още има още дълъг живот на експлоатация във всички останали детайли. Но за изоставени автомобили, които имат много проблеми и най-вече загнили купета не е рентабилно да се прави основен ремонт на двигателя ("защо ни е добър мотор, като нямаме купе").

    Основните ремонти могат да бъдат пълни или частични:

    - Пълен основен ремонт- двигателят се разглобява целият - шлайф колянов вал, шлайф цилиндров блок, обслужване на главата. Пълен комплект гарнитури, семеринги, бутала със сегменти и пистонни болтове, основни, биални и аксиални лагери, биални втулки. Обслужване на глава - разглобява се основно и се преглежда за дефекти. При дизелите задължителна е снимка, за да се види дали има спукване, преди да се ремонтира! Разглеждат се водачите и при необходимост се подменят с нови. При своята работа клапанът, като непрекъснато се отваря и затваря, се върти наляво и надясно, като по този начин се износва. При триенето той износва не само ъгълът на своята шапка, но и леглото, в което ляга и затваря горивната камера на цилиндъра.
    За много хора двигателят е само бутала и сегменти и се пренебрегва главата - основна грешка. Правилните фази на газоразпределение зависят изцяло от главата, разпределителния вал, ъгъл на клапана, ъгли на леглото на клапана и водачите. При износване на някой от водачите се подменя с нов, ъглите на клапаните се правят на специална машина до постигането на номинални размери. Смяната им се налага при много износени или криви клапани. Леглата също се обработват на елекронна машина до постигане на номинален размер. Подмяната им е наложителна в случаите на много износени и потънали легла или доста наранени. Другите операции са шлайф на главата, нови гумички и в случаите, когато клапаните са реглажни с пулове или реглажни чашки - задължителен реглаж.
    Много наши клиенти са се убедили, колко е важно да се обслужи цилиндровата глава. Най-честите отзиви са за повече пъргавост и икономичност на двигателя.
    PORSCHE
    MERCEDES
    BMW
    AUDI
    VOLKSWAGEN
    BENTLEY
    OPEL
    Диагностика AUTOLOGIC VAG
    Диагностика BOSCH KTS
    Диагностика TEXA NAVIGATOR
    Диагностика REFLEX PLUS
Автосервиз  Авто ЕС
  • Автосервиз Авто ЕС
  • Услуги, предлагани в автосервиза:

    Ремонти на ходовата част и спирачките
    Скоростна кутия и смяна на съединител
    Текущ и основен ремонт на двигател
    Запалителна и горивна система
    Смяна на масло, ремъци, филтри
    Ремонт на парно и климатици
    Автотенекиджийство
    Автобояджийство
    Газ и метан уредби
    Стартери и алтернатори
    Тунинг на двигател
    Чип тунинг
    Електрическа инсталация
    Фарове, мигачи, стопове
    Монтаж на аудио системи
    Монтаж на ксенон
    Монтаж и ремонт на аларми
    Централно заключване
    Примерен ценоразпис за автомонтьорски услуги:

    Смяна съединител - цена за труд: 90-150 лв.
    Смяна шарнир - цена за труд: 15 лв.
    Смяна на амортисьори - цена за труд: 20 лв./брой
    Смяна накладки - цена за труд: 10 лв. предни, 15 лв. задни
    Смяна масло - безплатно при покупка от сервиза.
    Смяна на радиатор парно - VW, AUDI - цена труд: 80-130 лв.

    VW, Audi до 2000 г. бензин от 1.3 do 2.0
    Смяна ангренажен ремък и други ремъци и ролки - цена за труд: 50 лв.
    Гарнитура глава - цена труд + шлайф: 100 лв.

    VW, Audi до 2000 г. дизелoви двигатели + над 2.0 бензинови двигатели
    Смяна ангренажен ремък и други ремъци и ролки - цена за труд: 60-150 лв.
    Смяна съединител - цена за труд: 150 лв.
    Гарнитура глава - цена труд + шлайф: 150 лв.

    Други услуги:
    Аларма + монтаж - обща цена: 80 лв
    Ксенон H1, H7 + монтаж (1 год. гаранция) - обща цена: 120 лв.
    Ксенон H4 + монтаж (1 год. гаранция) - обща цена: 150 лв.

    Бояджийски услуги цени:
    Боядисване на детайл цена: 100 - 130 лв. (с включени материали, без сериозна тенекиджийска работа)
Съобщете за нередност
Съобщение *
Вход
Потребителско име
Парола
Забравена парола? Нова