
Уеб анализи с Google Analytics
Референтен номер
RF712514
цената е
по договаряне
Място на изпълнение
На адрес на доставчика
На адрес на клиент
Публикувана на
14.12.2018
За услугата
ащо уеб анализи?
Всеки бизнес има нужда от данни, за да се развива успешно. Ако нещо не се измерва, то не може и да се подобрява. Инструментите за уеб анализ са тези, чрез които се преценяват успехите и неуспехите на всеки уебсайт. Ако се ползват правилно, информацията, която те предоставят помага за въвеждане на промени по уебсайта и по маркетинговите кампании и оттам - до подобряване на цялостната му успеваемост.
Чрез анализа на трафика може да се проследят тенденциите в поведението на различни групи (сегменти) от потребителите на сайта. Например може да се направи отделна оценка и сравнение на поведението на посетителите, дошли по всеки един канал и от всяка една рекламна кампания, да се видят разликите в поведението на база пол, възраст, използвано устройство и много други. Благодарение на инструментите за анализ на трафика могат да се взимат информирани решения за управлението на рекламните инвестиции и за промени в изгледа, структурата и съдържанието на уебсайта.
Защо Google Analytics?
Един от най-добрите инструменти към момента е дело на Google - Google Analytics. Това е безплатен, но много мощен инструмент, чрез който може да се прави задълбочен анализ на тенденциите в поведението на потребителите. Предимствата на инструмента са много: огромен брой събирани данни, лесно генериране на сложни отчети с данни, добри възможности за персонализиране на събираните статистики според нуждите на всеки сайт и други.
Нашата експертиза
Екипът ни има богат опит с уеб анализите с Google Analytics с реализирани десетки проекти от различен обхват/калибър. Също така непрекъснато използваме Analytics при взимане на решения за интернет кампаниите, които провеждаме за нас и нашите клиенти. Георги Георгиев, управител и главен интернет маркетинг експерт в компанията има 9-годишен опит в анализи на трафика и е сред водещите специалисти по уеб анализи. Притежава квалификация сертификат от Google за владеене на Google Analytics на професионално ниво (резултати от тестовете).
В работата си разчитаме на отличното познаване на възможностите на Google Analytics, технологична експертиза при внедряване и одит на инструментите, статистическа експертиза при изготвяне на отчети, както и на доброто разбиране за ролята на уеб анализите в рамките на цялостната бизнес стратегия.
Услуги по анализ на трафика
Одит на текущото състояние на събираните данни - технически одит, одит на качеството на данните и препоръки за по-пълно използване на възможностите на Google Analytics.
Изготвяне на план за измерване и статистика - консултации със специалист с цел изграждане на капацитет за събиране на достатъчно статистическа информация и взимане на бизнес решения, базирани на данни.
Цялостна имплементация и настройка на Google Analytics следвайки най-добрите практики в сферата на уеб анализите.
Изготвяне на комплексни отчети, ориентирани към действието (action-oriented reporting).
Одит на успеваемостта на рекламни или маркетингови инвестиции.
Всеки бизнес има нужда от данни, за да се развива успешно. Ако нещо не се измерва, то не може и да се подобрява. Инструментите за уеб анализ са тези, чрез които се преценяват успехите и неуспехите на всеки уебсайт. Ако се ползват правилно, информацията, която те предоставят помага за въвеждане на промени по уебсайта и по маркетинговите кампании и оттам - до подобряване на цялостната му успеваемост.
Чрез анализа на трафика може да се проследят тенденциите в поведението на различни групи (сегменти) от потребителите на сайта. Например може да се направи отделна оценка и сравнение на поведението на посетителите, дошли по всеки един канал и от всяка една рекламна кампания, да се видят разликите в поведението на база пол, възраст, използвано устройство и много други. Благодарение на инструментите за анализ на трафика могат да се взимат информирани решения за управлението на рекламните инвестиции и за промени в изгледа, структурата и съдържанието на уебсайта.
Защо Google Analytics?
Един от най-добрите инструменти към момента е дело на Google - Google Analytics. Това е безплатен, но много мощен инструмент, чрез който може да се прави задълбочен анализ на тенденциите в поведението на потребителите. Предимствата на инструмента са много: огромен брой събирани данни, лесно генериране на сложни отчети с данни, добри възможности за персонализиране на събираните статистики според нуждите на всеки сайт и други.
Нашата експертиза
Екипът ни има богат опит с уеб анализите с Google Analytics с реализирани десетки проекти от различен обхват/калибър. Също така непрекъснато използваме Analytics при взимане на решения за интернет кампаниите, които провеждаме за нас и нашите клиенти. Георги Георгиев, управител и главен интернет маркетинг експерт в компанията има 9-годишен опит в анализи на трафика и е сред водещите специалисти по уеб анализи. Притежава квалификация сертификат от Google за владеене на Google Analytics на професионално ниво (резултати от тестовете).
В работата си разчитаме на отличното познаване на възможностите на Google Analytics, технологична експертиза при внедряване и одит на инструментите, статистическа експертиза при изготвяне на отчети, както и на доброто разбиране за ролята на уеб анализите в рамките на цялостната бизнес стратегия.
Услуги по анализ на трафика
Одит на текущото състояние на събираните данни - технически одит, одит на качеството на данните и препоръки за по-пълно използване на възможностите на Google Analytics.
Изготвяне на план за измерване и статистика - консултации със специалист с цел изграждане на капацитет за събиране на достатъчно статистическа информация и взимане на бизнес решения, базирани на данни.
Цялостна имплементация и настройка на Google Analytics следвайки най-добрите практики в сферата на уеб анализите.
Изготвяне на комплексни отчети, ориентирани към действието (action-oriented reporting).
Одит на успеваемостта на рекламни или маркетингови инвестиции.
Условия за поръчка
Ценообразуването зависи от обхвата на консултациите и анализите, които са ви необходими. Заплащането обикновено е на час, като клиента получава предварителна прогноза за обема работа, който ще е необходим за постигане на целите му.
http://www.webfocus.bg/web-analytics.php
http://www.webfocus.bg/web-analytics.php
Страна
България
Област
Област София - град
Град
София
Телефон за поръчка
- 281 Пъти видяна