Консултации във връзка с формата на наемане на персонала
Изготвяне на трудови договори и прилежащата длъжностна характеристикa
Изготвяне на граждански договори
Изготвяне на месечни и годишни ведомости за работна заплата
Изготвяне на фишове за служителите
Обработка на отпуски на служителите
Регистрация на трудови договори в НАП
Регистрация на допълнителни споразумения в НАП
Изготвяне и регистрация за заповеди за прекратяване на трудовиправоотношения
Попълване и издаване на всички необходими трудови и осигурителни документи
Изготвяне на необходимите платежни документи
Изчисляване и подаване на болнични листове
Изготвяне на служебни бележки
Следене на полагаемия платен годишен отпуск
Своевременно представяне на информация за осигурените лица в НАП и НОИ
Представителство пред органите на НАП и НОИ при ревизии
Попълване на трудови и осигурителни книжки, заверка на осигурителен стаж
За фирми, които не са осъществявали дейност през 2017 година, предлагаме пълния набор от услуги, чрез които Вие няма да се нуждаете от допълнително наемане на адвокат или чакане по институции:
изготвяне на ГФО на дружеството – баланс, ОПР, ОПП, Капитал, ДМА
изготвяне и подаване на необходимата документация в НСИ – срок 31.03.2018 година
изготвяне и подаване на необходимия набор от документи в НАП за годишно приключване- срок 31.03.2018 година
изготвяне и подаване на документи и декларации към Търговския регистър – срок за подаване 31.03.2018 година
Крайна цена: 150 лв
За фирми, които са осъществявали дейност през 2017 година и не са регистрирани по ЗДДС, предлагаме пълния набор от услуги, чрез които Вие няма да се нуждаете от допълнително наемане на адвокат или чакане по институции:
изготвяне на ГФО на дружеството – баланс, ОПР, ОПП, Капитал, ДМА, Справка за продажби, Справка за труд
изготвяне и подаване на необходимата документация в НСИ – срок 31.03.2018 година
изготвяне и подаване на необходимия набор от документи в НАП за годишно приключване с Годишен финансов отчет- срок 31.03.2018 година
изготвяне и подаване на документи и декларации към Търговския регистър – срок за подаване 31.06.2018 година
Цени за фирми:
с до 20 документа – от 150 лв до 200 лв
с документи от 20 бр до 40 бр – цена от 200 лв до 300 лв.
Посочените цени за счетоводно обслужване са ориентировъчни. След провеждане на среща, запознаване с дейността на фирмата и в зависимост от сложността на счетоводното обслужване цената ще бъде допълнително обсъдена.
Изготвяне на годишни финансови отчети /ГФО/
Изготвяне на консолидирани годишни финансови отчети
Изготвяне на годишни данъчни декларации по ЗОДФЛ и ЗКПО
Изготвяне и представяне на годишни статистически форми за Националния статистически институт
РАБОТНО ВРЕМЕ: Понеделник до Събота – 10.00 до 19.00 часа
Във връзка с натовареността ни до 31.03.2018 година по повод годишното счетоводно обслужване, моля всяка среща да бъде предварително уговорена по телефона с нас.
Събиране на документи от офиса на клиента Административни услуги
On-line банкиране
Подаване на документи към различни институции
Актуално състояние на фирмата
Издаване на документи за наличие или липса на данъчни задължения
Деклариране на получени заеми пред БНБ Административни услуги
Преводи, регистрации и пререгистрации и други
Изготвяне на договори Административни услуги
Изготвяне на други документи Ад
При необходимост (отчет пред акционери и собственици, кандидатстване пред кредитиращи институции, изисквания на международни организации и др.) в БИ ЕНД СИ СЪРВИС можем да изработим обстоен и професионален финансов анализ на състоянието и развитието на фирмата, на база финансовите отчети за период от 2 или 3 години назад. Докладът съдържа всички индекси на развитие и представя тенденциите в дейността на фирмата през периода:
Показатели за рентабилност
Рентабилност на приходите
Рентабилност на собствения капитал
Рентабилност на пасивите
Капитализация на активите
Показатели за ефективност
Ефективност на приходите
Ефективност на разходите
Показатели за ликвидност
Постоянен капитал
Оборотен капитал
Обща ликвидност
Бърза ликвидност
Незабавна ликвидност
Абсолютна ликвидност
Показатели за финансова автономност
Коефициент на финансова автономност
Коефициент на задлъжнялост
Показатели за обръщаемост на материалните запаси
Времетраене на един оборот
Брой на оборотите
Заетост на материалните запаси
Показатели за взаимоотношенията с основните контрагенти
Период на събиране на вземанията от клиенти
Период на погасяване на задълженията към доставчици
Показатели за динамика и за структура
Показатели за активите и пасивите
Показатели за приходите и разходите
Показатели за паричните потоци
Отличното познаване на данъчното законодателство и над 30 годишният ни опит във взаимоотношения с държавните институции и в частност с данъчна администрация, ни позволяват да планираме и оптимизираме данъчните Ви задължения по начин, максимално щадящ вашия бюджет.
В нашата счетоводна къща ще Ви предложим:
Консултации по пряко и косвено данъчно облагане - ЗДДФЛ, ЗМДТ, ЗКПО, ЗДДС, ЗАДС.
Данъчна защита при ревизии – ние оказваме съдействие при данъчни ревизии, като това включва подготвянето на писмени пояснения, коментари, обжалване на решения и друга кореспонденция със съответните държавни институции.
Защита при издадени актове за административни и данъчни нарушения - нееднозначността при тълкуването на данъчните закони,наредби и приложението им понякога води до различни административни и данъчни санкции. В такива случаи ние изготвяме становища, възражения и коментари към страните, ако е обосновано обжалваме издадените данъчни и административни актове.
Оптимизиране на данъчните задължения на фирми и минимизиране на данъчния риск и цялостно данъчно планиране.
За тези от вас, които са настоящи или бъдещи клиенти на някой от нашите планове за абонаментно счетоводно обслужване и ползват нашите счетоводни услуги, всички данъчни консултации и защита са БЕЗПЛАТНИ!
За Вас, в края на всяка счетоводна година, в БИ ЕНД СИ СЪРВИС:
Ще изготвим индивидуален (при необходимост и консолидиран) Годишен финансов отчет на база МСФО и НСФОМСП за Търговския регистър към Агенцията по вписванията и за нуждите на мениджмънта;
Ще изготвим и представим годишни данъчни декларации съгласно ЗДДФЛ и ЗКПО;
Ще изготвим и представим необходимите годишни статистически форми за Националния статистически институт.
От гледна точка на движението и разходите за персонал, в нашата счетоводна кантора ще ви предложим:
Изготвяне и поддържане на трудови досиета за назначения във фирмата служители;
Изготвяне и регистриране в НАП на трудови договори, допълнителни споразумения и заповеди за прекратяване на трудови договори;
Изготвяне на граждански договори, сметки за изплатени суми и служебни бележки;
Подготовка и подаване на болнични листове и декларации за обезщетения от ДОО, изчисляване на отпуски;
Изготвяне на ведомости за заплати, фишове и рекапитулации;
Издаване на служителите на удостоверения за годишен доход и други удостоверения, свързани с получените трудови възнаграждения или документи, необходими за пенсиониране. Попълване на трудови осигурителни книжки и заверка на осигурителен стаж;
Представяне на информация за осигурените лица в персоналния регистър на НОИ;
Съставяне на всички необходими платежни документи за разплащания с бюджета, свързани с дължимите данъчни и осигурителни вноски.
Независимо дали сте новосъздадена фирма или действаща такава, дали имате 1 000 000 лева годишен оборот или сте еднолично дружество, в кой сектор на стопанските отношения е вашия бизнес, в нашата счетоводна къща ще ви предложим счетоводно обслужване, основано на лоялност, коректност и качество съобразено с Вашите индивидуални нужди и възможности.
Ставайки наш клиент, вие можете да оставите зад гърба си сложната и често непозната институционална терминология, тревогите в отношенията с държавните органи, проблемите с разрешаването на сложните казуси и да съсредоточите своя потенциал в това което сте най-добри - правенето на бизнес.
РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРИРАНЕ
ТЕКУЩО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ
ПЕРСОНАЛ И ЗАПЛАТИ
СЧЕТОВОДНО ПРИКЛЮЧВАНЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНИ СЧЕТОВОДНО-АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ
Въз основа на значителния ни опит, в счетоводната ни кантора предлагаме на нашите клиенти пълен набор от съвети и съдействие при регистрацията на фирми, включително:
Избор на подходяща корпоративна форма - свободна професия, ЕТ, ЕООД, ООД, ДЗЗД, СД, КД, АД и др;
Изготвяне на документи за регистрации на фирми, дружества, фирмени клонове и представителства;
Извършване на необходимите вписвания и регистрации на фирми съгласно българското законодателство в съответните учреждения и интституции, като: Търговски регистър, Инспекция по труда, Национален осигурителен институт, Комисия за защита на личните данни и други;
Извършване на регистрация и дерeгистрация по ЗДДС;
Съдействие при провеждане на общи събрания на акционери/съдружници, увеличаване и намаляване на дружествен капитал и други корпоративни промени, изготвяне на всякакви дружествени документи (устави, дружествени договори и други);
Съдействие при осъществяване на сделки с търговски предприятия и всякакви видове преобразувания и преструктурирания (сливане, вливане, разделяне, отделяне, промяна на правната форма и други);
Експертните услуги, които предостав Пламс Консулт ЕООД в областта на воденето и отчитането на всички дейности свързани с Човешките ресурси и ТРЗ, ще Ви гарантират спазването на всички законови изисквания по максимално ефективен начин за Вашата фирма
Консултиране, процесуалното представителство и защита на юридически и физически лица пред всички съдилища.
Абонаментно правно обслужване на фирми, юридически лица с нестопанска цел и други.
Изготвяне на договори, нотариални актове, молби, жалби, покани и всякакви други документи.
Учредяване и вписване на всички видове търговци, кооперации, сдружения, фондации, спортни клубове и др.
Правна защита и съдействие при сключване на различни видове договори, участие в преговори, изготвяне на договори, съдействие за техния превод, легализация и заверка, ако е необходимо.
Участие и консултиране при преговори, включително и при желание за извънсъдебно уреждане от страна на клиента.
Изготвяне на възражения срещу ревизионни доклади, обжалване на ревизионни актове пред Дирекция „Обжалване и управление на изпълнението“, съответния административен съд и ВАС.
Консултации и изготвяне на документи за участие в обществени поръчки. Обжалване пред КЗК и ВАС.
Съдебна процедура при събиране на парични вземания.
ДИ ЕНД ДИ 08 ЕООД извършва следните регистрации на фирми:
Регистрация в Търговски регистър
ДДС регистрация
Регистрация на самоосигуряващи се лица в НАП
Регистрация в Комисията за защита на личните данни
Регистрация в Инспекцията по труда
Регистрация в Агенцията по финансово разузнаване
Други
ДИ ЕНД ДИ 08 ЕООД предлага изнесено водене на ТРЗ и заплати. Ползването на външна счетоводна фирма за изнесено водене на ТРЗ и заплати е свързано със следните предимства:
Доверителност и дискретност по отношение на индивидуалните възнаграждения на персонала
Прехвърляне на отговорностите по администриране и управление на заплатите извън фирмата
Консултации във връзка с формата на наемане на персонала
Изготвяне на трудови и граждански договори
Регистрация и пререгистрация на трудови договори
Изготвяне на месечна ведомост и фишове за заплати
Изпращане на фишове на всеки служител в персонален файл
Попълване на платежни нареждания за заплати и осигуровки
Изготвяне на документи за on-line банкиране
Издаване на необходимите документи при прекратяване на трудови правоотношения
Изготвяне на служебни бележки за дохода
Издаване и попълване на трудови книжки
Попълване и заверка на осигурителни книжки
Представителство пред органите по социално осигуряване при ревизии